Πέμπτη 25 Ιουνίου 2009

2ο Trackday & 1ος Φιλικός Αγώνας. Μ.Ο.Θ.

Σέρρες 20/21 Ιουνίου 2009
2ο Track day & 1ος Φιλικός Αγώνας. Μ.Ο.Θ.
Μετά από την πολύ καλή προσπάθεια και το 1ο πετυχημένο Trackday του ΜΟΘ εν έτη….2007 δεν έλεγε να μην ξαναδώσουμε το παρόν σε μια τέτοια εκδήλωση συνδυαζόμενη μάλιστα και από τον 1ο Φιλικό αγώνα Ταχύτητας που να σημειωθεί αποτελεί ιστορικά τον 1ο Φιλικό Αγώνα στα μοτοσικλετιστικά δρώμενα!! Με αφορμή τα παραπάνω, δεν αργήσαμε να δηλώσουμε συμμετοχή, να προετοιμάσουμε μοτο, να φορτώσουμε και να βρισκόμαστε να στήνουμε το αξιοπρεπέστατο (για άλλη μια φορά) ΜΟΤΟΛΕΒ-ΙΑΝΟ “τσαντιράκι” μας στην πίστα των Σερρών. Το Σάββατο κύλησε με Trackday sessions με αξιόλογους πλοηγούς και μέτριο αριθμό συμμετεχόντων, ενώ την Κυριακή το πρόγραμμα συνδυάσθηκε με Δοκιμαστικά για τον Αγώνα / Trackday sessions / Αγώνα Να σημειώσω εδώ πως το επίπεδο αναβατών κατά κύριο λόγο, αλλά και μοτοσικλετών, έχει ανέβει πάρα πολύ και όλα αυτά οφείλονται σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις. Τι θέλω να πω με αυτό? Πως μόλις μερικά χρόνια πριν, στην πίστα έβλεπες ελάχιστους ιδιώτες αναβάτες ερχόμενους οδικός καβάλα στην αυστηρά πολιτική τους μοτοσικλέτα, να μπαίνουν στην πίστα και να εξοικειώνονται με το αντικείμενο! Άκουγες κάποιον ιδιώτη να γυρίζει στο 1:30 και τον θαύμαζες σαν να ήτανε πρωταθλητής!!! Σήμερα τα δεδομένα άλλαξαν προς το καλύτερο φυσικά και έτσι σε τέτοια οργανωμένα events πλέον βλέπεις σαφώς περισσότερες συμμετοχές, βλέπεις αναβάτες να γυρίζουν σβέλτα στην πίστα και το 1:30 να αποτελεί ποια ένα απομυθοποιημένο νούμερο γυρολογίων, βλέπεις βελτιωμένες αγωνιστικές μοτοσικλέτες παπουτσωμένες με αποκλειστικά αγωνιστικά ελαστικά, καλό εξοπλισμό αναβάτη, τρειλερς, ακόμη και ζευγάρια από θερμαινόμενες κουβέρτες, κάτι που για το hobby μας αποτελεί κατά κάποιο τρόπο υπερβολή!!! Προσωπικά χαίρομαι που ο χορός και η ενασχόληση με το “trakday” και την πίστα γενικότερα, διευρύνθηκε! Το γιατί, είναι κατά κάποιο τρόπο αυτονόητο! Καλύτερα είναι να οδηγάς οριακά τη μοτοσικλέτα σου στην πίστα με full εξοπλισμό αναβάτη, παρά σε δημόσιο δρόμο!! Στα του αγώνα όμως και πάλι, σαν Βολιώτικες συμμετοχές μπορεί να μην διακριθήκαμε και να μην μας… καμαρώσατε στο βάθρο!!! Πήραμε όμως την καρό σημαία του τερματισμού, παλέψαμε σε ανταγωνιστικές μάχες εντός πίστας , κερδίσαμε το χειροκρότημα του κόσμου που είχε μαζευτεί και δώσαμε για άλλη μια φορά το παρόν σαν ΜΟΤΟΛΕΒ σε ένα αξιοπρεπέστατο event. Η οργάνωση ήταν άψογη με όλες τις διαδικασίες αγώνα να γίνονται κανονικά, οι συμμετοχές ήταν δυναμικές και όλες (πλην μιας Αθηναϊκής) ήταν βορειοελλαδίτικες ,δεν υπήρξε καμία πτώση και καμία κόκκινη / κίτρινη σημαία. Ήταν ένας πολύ καλός αγώνας 13ων γύρων με 20 συμμετοχές και με αρκετό θέαμα στον οποίο δεν έλειψαν οι μάχες, το κυνηγητό και οι οριακοί τερματισμοί με το πέσιμο της καρό σημαίας. Αυτό που αποκομίσαμε και εμείς που τρέξαμε στον αγώνα αλλά και τα παιδία της λέσχης που ανέβηκαν για το Trackday ,ήταν μόνο θετικές εμπειρίες.
Αναμένουμε εναγωνίως την επόμενη εκδήλωση η αγώνα για να συμμετάσχουμε ακόμα ποιο οργανωμένοι, ακόμα ποιο έμπειροι, ακόμη Καλύτεροι!! Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα παιδία του Δ.Σ για την άμεση έκδοση των Αθλητικών Ταυτοτήτων της ΑΜΟΤΟΕ και στους φίλους που βρέθηκαν στις Σέρρες και μας υποστήριξαν ηθικά!!!

Εκ των αγωνιζομένων
Στέφανος Μουτσιάρας

1 σχόλιο:

  1. ΜΠΡΑΒΩ!!!!!!!! ΜΑΓΚΕΣ!!!!!!!! Βέβαια κάποιοι στις καφετερείες με τα μοτοπεριοδικά στο χέρι και το Race καπελάκι( γιατι κράνος δεν φοράμε, πως θα μας δουν!) στο τραπεζάκι είναι ποιό γρήγοροι και καλύτεροι οδηγοί αλλά... η φουκαριάρα η μάνα τους δεν τους άφισε να τρέξουν στα GP. ΜΠΡΑΒΩ Θεοδόση. ΜΠΡΑΒΩ Στέφανε. ΜΠΡΑΒΩ Σάββα. ΜΠΡΑΒΩ Βασίλη. ΜΠΡΑΒΩ Κώστα. ΜΠΡΑΒΩ Βασίλη. ΜΠΡΑΒΩ ......
    Tuonor

    ΑπάντησηΔιαγραφή